Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora
Poczuj wiosnę i mietę ? relacja z prezentacji kolekcji na sezon wiosna/lato marki Vippi Design. Nie da się ukryć, że marka Vippi Design zdobywa coraz szersze grono zwolenniczek i?.zwolenników. Potwierdzeniem tego stan
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FINKE WEAR – handmade with love for YouKategoria: Moda, LIFESTYLEWełna na jesień i zimę – MUST HAVE każdej garderoby!FINKE WEAR – handmade wi
Informacja prasowaWarszawa, 17 lipca 2018 r.Wiele osób uważa, że odpowiednio zakryte ciało jest bardziej seksowne od nagiego. Najlepszym tego przykładem jest dopasowany do sylwetki, opinający czarny golf, body czy jednoczęści
Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Domowe przyzwyczajenia a biurowe wymagania – modowy powrót do pracyKategoria: Moda, LIFESTYLEOstatnie tygodnie pod wieloma względami nie były dla nas łaskawe.
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 powodów dla których warto odwiedzić Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLENiewiele miast w Polsce tak silnie kojarzonych jest z włókienn
Szczecin 9 września 2015Klasyka w najlepszym gatunku, czyli jesień-zima 2015/2016 u Sylwii MajdanŚwiatowe wybiegi już od kilku sezonów zapowiadają powrót kultowych fasonów z lat 60. i 70. XX w. Sylwia Majdan elegancki, nieco
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat