adidas przedstawia pełną barwkolekcję Women wiosna/lato 2014adidas do zaprezentowania kolekcji zaprosił niezwykłe blogerki, jakie są mieszanką barwnych osobowości i kobiecości, pełne energii zupełnie jak nowa linia adidas
Data publikacji: 2017-04-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenny weekend w modnym mieścieKategoria: Moda, LIFESTYLEWiosenna aura zagościła na dobre w przyrodzie i w naszych garderobach. Nowa pora roku sprzyja spotkanio
Data publikacji: 2015-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdzie czekają najlepsze okazje w Czarny Piątek?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWkrótce nadejdzie tzw. Black Friday, czyli zakupowe szaleństwo, które dotarło także d
Data publikacji: 2020-02-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja walentynkowa od Nadwyraz.comKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com, marka, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą
Informacja prasowa, 18.11.2014KOLORY JESIENIKOLEKCJA SOLAR NA SEZON F/W 2014/15Jesienią zwykle rezygnujemy z żywych barw na rzecz stonowanych szarości, czerni czy brązów. Zupełnie niepotrzebnie! Mocny akcent kolorystyczny to
Warszawa, 27.06.2014Informacja prasowa Wyrafinowana moda męska w Galerii MokotówSektor ekskluzywnej mody w warszawskiej Galerii Mokotów znów się powiększa. Już 27 czerwca do butików z męską odzieżą dołączy marka Celio
Polska nie produkuje ubrań dla wielkiego mężczyznyPolak o dużych gabarytach ma? wielki problem: gdzie dobrze się ubrać? Big mężczyźni w końcu mogą skorzystać z usług tylko kilku sklepów. Jeden z najbardziej widocznych na
Informacja prasowa, 24 kwietnia 2013r.Lato w TALLY WEiJL– x??? ? ?? czyli guma balonowa i rollercoaster!Lato w Los Angeles to przede wszystkim radosna zabawa, dlatego też kalifornijskie słońce i plaże są inspiracją dla
Data publikacji: 2017-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MARKA MODOWA DOCENIONA W POLSCE I NA ŚWIECIEKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka modowa doceniona na międzynarodowym rynku.Kazar to jedna z najlepiej rozwijaj�
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora