Data publikacji: 2014-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycjiKategoria: Moda, LIFESTYLEW warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego
Data publikacji: 2019-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NATTY LOOKER –z myślą o biustach.Kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Natty Looker wiosna-lato 2019 zaskakuje nowościami. Delikatne motyw
Warszawa, 05.05.2014Informacja prasowa Mężczyźni szukają luksusu – Lambert w Galerii MokotówMężczyźni mają kolejny powód, by odwiedzić Galerię Mokotów ? w majowy weekend otwarto butik z luksusową męską modą po
Data publikacji: 2016-02-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann & Women – o metamorfozachKategoria: Moda, LIFESTYLEKobieta zmienną jest – ten cytat z libretta operetki Rigoletto Verdiego trafnie
Baczność! Prezentuj styl!Militarny trend od kilku sezonów święci triumfy na pokazach światowych domów mody. Tej jesieni interpretujemy go na nowo, w niezwykle kobiecym wydaniu. Stylizacje inspirowane wojskowymi mundurami sprawi
30 września 2015 r. Informacja prasowa nr 2FashionPhilosophy Fashion Week Poland 12-15 listopada 2015Największe polskie święto mody zbliża się wielkimi krokami. 13 edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland rozpocznie się 1
Data publikacji: 2016-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Artystyczna wiosenna kolekcja HEXELINEKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza kolekcja Hexeline wiosna – lato 2016 po raz kolejny zachwyci swoim artystycznym wyrazem.
Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VAN GRAAF otwiera drugi salon w Warszawie w najgorętszej lokalizacji tego sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEWielkie odliczanie czas zacząć. Już 23 maja o godzinie
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday w Porcie Łódź i IKEAKategoria: Moda, LIFESTYLEW ostatni piątek listopada oficjalnie rozpoczyna się wielkie przedświąteczne zakupowe szaleństwo c
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we