Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TEGO LATA POSTAW NA LEN! – MODA BLIŻEJ NATURY W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie zmieniają się dynamicznie, są jednak rzeczy, które bez wzgl
Carinii ? modna majówka Wielkimi krokami nadchodzi najbardziej wyczekiwany długi weekend w roku. Większość z nas wyjedzie na urlop lub na działkę. Ci, którzy pozostaną w mieście, z pewnością chętnie skuszą się na piknik
Informacja prasowaWarszawa, 24 lipca 2018 r.Co jakiś czas najwięksi światowi projektanci powołując się na markę PANTONE, ogłaszają kolory, które stanowić będą absolutny hit danego sezonu. I tak co kilka miesięcy czytamy
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznał i pokochał ją cały świat, a z czasem stała si
Data publikacji: 2016-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kamień dobrych relacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEWedług Pantone Rose Quartz i Serenity to dwa najmodniejsze kolory 2016 roku. To dobra wiadomość dla wszystkich wi
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Data publikacji: 2018-10-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Shopper bag – torebka do zadań specjalnychKategoria: Moda, LIFESTYLETorebka bez dna, która pomieści niemal wszystko. Funkcjonalna, wygodna i ciągle modna.
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X BiedronkaKategoria: Moda, LIFESTYLEBarbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona po
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �