Data publikacji: 2018-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lekko, przewiewnie i kolorowoKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja na sezon wiosna/lato 2018 jest kontynuacją charakterystycznego dla marki ROY stylu smart casual. Mod
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mokotowskie Spotkania w Placu UniiKategoria: Moda, LIFESTYLEOd 29 sierpnia zapraszamy wszystkich na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań w Placu Unii. Cykl ten to
Data publikacji: 2018-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perły – symbol ponadczasowej elegancji. Jak je nosić?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPokochały je ikony stylu – Coco Chanel, Audrey Hepburn czy Marilyn Monr
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tango – jedyny taki taniecKategoria: Moda, LIFESTYLETango pozwala wyrazić głęboko skrywane emocje i namiętności a tańczone jest zazwyczaj przy akompaniamenci
Letnie wojaże w marynarskim styluWzór na styl żeglarski jest doskonały w swojej prostocie: granat, biel i pasy. Dodatkowe atuty? Sprawdza się w każdym wieku i wygląda zarówno dobrze w kobiecej, jak i męskiej garderobie. Pows
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody Off-Fashion Store w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEOryginalne projekty i najwyższa jakość. To definicja Targów Off-Fashion Store w Wola Parku. Za
Data publikacji: 2015-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biała bluzka zawsze dodaje subtelnego urokuKategoria: Moda, LIFESTYLENawet największe gwiazdy, bardzo często wybierają do swoich stylizacji klasyczną białą bl
Warszawa, 20 marca 2017Informacja prasowa Vistula kolekcja na wiosnę i lato 2017Optymistyczna, ciepła kolorystyka, nowoczesne, dopasowane fasony i zaskakujące bogactwo wzorów – najnowsza kolekcja Vistuli to klasyka w odśwież
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �