Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna edycja Targów Polskich Projektantów SHOP LOCAL! w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLECzy tego chcemy, czy nie jesień zbliża się wielkimi krokami. Nowa
Modowa prognoza pogody Przedwiosenne trendy według Stilago.plLekkie puchówki, coraz cieńsze materiały i eksplozja żywych kolorów. Najnowsze kolekcje dostępne w sklepie Stilago.pl zapowiadają wiosenne ocieplenie w modzie.Po d
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Data publikacji: 2017-07-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Subtelnie i wyraziście od TOMATOMO by Tomasz OlejniczakKategoria: Moda, LIFESTYLE21 czerwca w REDUCIE BANKU POLSKIEGO odbył się pokaz TOMAOTOMO by Tomasz Olejnicz
Data publikacji: 2014-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Środkowoeuropejska premiera kolekcji Mon CheriKategoria: Moda, LIFESTYLEKoronki i motywy kwiatowe – te dwa elementy będą szczególnie dominowały w modzie ślub
CLAIRE?S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 ? Claire?s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz młodych
Data publikacji: 2016-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywny Menel ambasadorem islandzkiej marki ICEWEARKategoria: Moda, LIFESTYLEModa na skandynawski styl na dobre zagościła w Polsce. Do grona miłośników isla
Data publikacji: 2015-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO na Prezydenta?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOświadczenie spółki w sprawie czynienia kandydatów na Prezydenta RP przystojniejszymi i eleganckimi za pomocą
Data publikacji: 2017-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 6 must have na latoKategoria: Moda, LIFESTYLENajbardziej wyczekiwana pora roku zagościła u nas na dobre. Lato to czas spotkań z przyjaciółmi na świeżym powiet
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra