Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kusząca francuska bielizna w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLEUlubiona marka bieliźniania Francuzek wreszcie we Wrocławiu. W Magnolia Park działa już salo
Sporty SpringSzyk, minimalizm i błysk to nie określenia wieczorowych kreacji, ale nowa interpretacja sportowego stylu, któremu daleko do męskich wpływów. Kobieca sylwetka i żywe kolory będą dominować w stylizacjach łącząc
Data publikacji: 2019-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne porady stylistki w Galerii Katowickiej, i to jakie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEJak poradzić sobie z odpowiednim doborem stylizacji i dodatków? W odpowiedz
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Informacja prasowaWarszawa, 5 grudnia 2014Hit sezonu: frędzle przy torbach i pomysł na prezent idealny!Motywem przewodnim sezonu jesień / zima niezaprzeczalnie są frędzle. To niekwestionowany hit, który szturmem wdarł się na
SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
Data publikacji: 2016-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANNKategoria: Moda, LIFESTYLEOficjalne otwarcie POP-UP DITTA ZIMMERMANN odbyło się we wtorek, 17 maja w Placu Unii City Shop
Informacja prasowa Warszawa, 29.06.2018 r.5 niezawodnych sposobów na komfortowy sen w upalne noceMimo, że astrologiczne lato dopiero
Data publikacji: 2015-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ofensywa marek w Magnolia ParkKategoria: Moda, LIFESTYLENajbliższe tygodnie w Magnolia Park będą obfitowały w wiele nowości. Do oferty właśnie dołączyły sk
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA MARKA PREMIUM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie �