Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łódź Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzemysł włókienniczy. To jemu Łódź zawdzięcza swój niespotykany na skalę europejską roz
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online w Galerii Klif w Gdyni – spotkanie w salonie Marciano GuessKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Klif w Gdyni zaprasza na kolejne, dziewiąte spot
Data publikacji: 2019-02-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak dbać o buty zimowe?Kategoria: Moda, LIFESTYLEButy zimowe są wyjątkowo narażone na zabrudzenia. Codziennie mają kontakt z wodą, solą i śniegiem, dlatego t
Data publikacji: 2017-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spraw, by święta zyskały większy blask – SPARK pod choinkęKategoria: Moda, LIFESTYLEGorączka przedświątecznych zakupów w pełni. Jeśli nadal zastanawiaci
Data publikacji: 2014-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WEEKEND DŻENTELMENAKategoria: Moda, LIFESTYLEPropozycje od marki Jan VanderstormPropozycje od marki Jan VanderstormProwadzisz aktywny tryb życia? Chcesz wygląd
FEMME REBELLE – POWITAJ JESIEŃ Z TALLY WEiJLWczesna jesień w TALLY WEiJL to mieszanka stylu rebel z collegowym klimatem. Typowo jesienna paleta barw nadaje kolekcji charakteru, przypominając jednocześnie o zbliżającym się
Data publikacji: 2021-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cały sprzęt fotograficzny w jednym plecaku – HAMA SamaraKategoria: Moda, LIFESTYLETen plecak o pojemności 8 l pomieści wszystkie niezbędne akcesoria foto.
Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Styl etnoKategoria: Moda, LIFESTYLEOrientalne wzory, naturalne kolory oraz frędzle i pompony – tak w skrócie można scharakteryzować styl etno, czyli trend, kt�
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust