SEZON FESTIWALI CZAS ZACZĄĆ– INSPIRUJĄCA KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2014 MARKI ESPRITSziget, Fusion czy Burning Man – bez względu na to, który z tegorocznych festiwali wybierzesz, Esprit proponuje Ci perfekcyjny, zaprojekt
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza KTW Fashion Week Pop-up Store w Galerii KatowickiejKategoria: Moda, LIFESTYLE7 października swoją działalność zainauguruje nietypowy butik, efekt kolabora
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizacja – dlaczego lubimy czuć się wyjątkowo?Kategoria: Moda, LIFESTYLESpersonalizowanie ubrań i dodatków to sposób na oryginalność i niepowtarzalno
Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
Data publikacji: 2016-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mira Ceti by Oxana Pastushka– nowa marka odzieżowa dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEWiadomo nie od dziś, że odpowiedni strój buduje nasz wizerunek, jest kom
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZIMOWA ROZPRZEDAŻ 2017 – poradnik zakupowyKategoria: Moda, LIFESTYLEJeśli jesteś miłośniczką wyprzedaży i kuszą Cię prawdziwe okazje cenowe, mamy dla Cieb
Black and WhiteBlack and White ? nowa kolekcja odzieżowaw Lidlu już od 29 stycznia!Czy istnieje bardziej harmonijne połączenie dwóch przeciwstawnych kolorów niż niewinna biel i mroczna czerń? Niezależnie od sezonu, pory rok
Data publikacji: 2015-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka szafa na modowe hity?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupowanie mamy we krwi. Uwielbiamy biegać po galeriach, wyłapywać promocyjne oferty i chwytać ciuszki z najno
Informacja prasowaZduńska Wola, 30 sierpnia 2016Ponadczasowe body –najnowsze modele od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Jednoczęściowy kostium przypominający strój kąpielowy. W zależności od rodzaju może pełnić fu
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku