Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayKategoria: Moda, LIFESTYLELily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayMarka
Data publikacji: 2016-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w outletach – czy warto? Obalamy mity!Kategoria: Moda, LIFESTYLELubisz wyprzedaże i promocje? W takim razie z pewnością słyszałeś już o outletach
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PROPOZYCJA SOREL NA CIEPLEJSZE DNIKategoria: Moda, LIFESTYLESOREL KINETIC LACESpecjalnie dla odważnych i dynamicznych kobiet SOREL zaprojektował sneakersy Kineti
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Runway x Streetwear, czyli moda dostępna dla wszystkich w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLESprytne łączenie streetwearowej nonszalancji z wysokiej jakości,
Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
PRIMAMODA Resort ? nowości na sezon jesień-zima 2014/15Kolekcja PRIMAMODA Resort w nietuzinkowy sposób łączy charakterystyczny włoski styl z najmodniejszymi trendami sezonu ? tworząc spójną i efektowaną całość. To propozy
Mix and Match, czyli jak zostać wirtuozką swojej szafyMieszanie wzorów, faktur i kolorów to jeden z najmocniejszych trendów tegorocznych fashion weeków. Nowoczesne, eklektyczne połączenia sprawią, że twoja garderoba rozkwitn
Data publikacji: 2019-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Way To Beauty w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców Avenidy dołączyła marka Way To Beauty. W pierwszym salonie tej marki w Poznaniu klie
Data publikacji: 2019-05-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unikalny design, komfortowy stylKategoria: Moda, LIFESTYLETo będzie hit nadchodzącego lata – prawdziwa gratka dla wszystkich wielbicieli mody i designu najwyższ
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że