Data publikacji: 2018-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geometryczne plastry miodu – hit sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEMotyw plastra miodu to jeden z najgorętszych trendów – pojawia się w postaci heksagonalny
Black and WhiteBlack and White ? nowa kolekcja odzieżowaw Lidlu już od 29 stycznia!Czy istnieje bardziej harmonijne połączenie dwóch przeciwstawnych kolorów niż niewinna biel i mroczna czerń? Niezależnie od sezonu, pory rok
Data publikacji: 2014-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycjiKategoria: Moda, LIFESTYLEW warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego
(O)lśnij!Srebrne stylizacje na karnawałW okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę w klubie lub wystawny bal. Zobacz, jak nosić metalik i ce
Materiały prasowe, 31.10.2014 r.Druga dłońJeśli dłoń rzeczywiście jest wizytówką kobiety, to zimą musimy zadbać o nią szczególnie. Pomyślmy nie tylkoo tym, żeby było jej miłość i wygodnie, ale również o tym, że
Carinii ? modna majówka Wielkimi krokami nadchodzi najbardziej wyczekiwany długi weekend w roku. Większość z nas wyjedzie na urlop lub na działkę. Ci, którzy pozostaną w mieście, z pewnością chętnie skuszą się na piknik
Warszawa, 16.07.2013Sylwetka marki:SHE/S A RIOTSHE/S A RIOT to niezależna polska marka modowa stworzona przez Ewelinę Kustrę. Zadebiutowała kolekcją kombinezonów z ekskluzywnych tkanin oraz ekstrawaganckimi nakryciami głowy,
See You in Venice See You in Venice ? to nowa kolekcja odzieżowa od Lidla stworzona z myślą o odważnych i pewnych siebie kobietach. Zdobędzie aprobatę tych, które łącząca indywidualizm z romantyczną aurą i wszechobecną ra
Data publikacji: 2016-01-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedaż hurtowa odzieży damskiejKategoria: Moda, LIFESTYLEW dzisiejszych czasach, w których większość ubrań dostępnych w sklepach pochodzi z Chin, wiele kob
Odzież dziecięca ? jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną razem