Świąteczny Dress CodeSukienka czy spódnica? Kurtka czy płaszcz? Jaką stylizację wybrać, by podczas świątecznych spotkań czuć się komfortowo i zarazem stylowo? Jest wiele sposobów, ale należy zawsze pamiętać, że jest t
Data publikacji: 2015-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO z większym salonem w Factory UrsusKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka specjalizująca się w odzieży z segmentu premium zmienia lokalizację salonu w warszaw
Data publikacji: 2018-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sportowa radość w kolekcji SS18Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja wiosna/lato marki 4F Junior nawiązuje do stylu lat 90., retro sportów i szkolnych gier drużyno
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Converse otwiera drugi sklep w KrakowieKategoria: Moda, LIFESTYLEConverse zaprasza na do ósmego w Polsce i drugiego w Krakowie sklepu marki.Na mapie Krakowa pojaw
ZIMOWY NIEZBĘDNIKMimo, że temperatury robią się coraz niższe, na myśl o modowych propozycjach marki New Look zrobi się ciepło każdej fashionistce! Zimowy niezbędnik New Look to ukłon w stronę potrzeb współczesnej kobiety
Mini, midi, maxi ?przegląd spódnicW ostatnim sezonie czerń zastępujemy feerią modnych kolorów, a spodnie zrzucamy na rzecz spódnic!Posiadaczki zgrabnych nóg mogą eksponować je dzięki modnym, rozkloszowanym miniówkom, fank
Materiały prasowe, sierpień 2019 r.Jesień tuż-tuż!Lookbook OCHNIK JZ 2019/2020OCHNIK rozpoczyna nowy sezon! W salonachi e-sklepie marki pojawił się już długo wyczekiwany zwiastun kolekcji jesień-zima 2019/2020, w której
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon ślubny już nie tylko dla kobiet.Kategoria: Moda, LIFESTYLESalony ślubne kojarzą się przede wszystkim z olśniewającymi kreacjami dla pań. Oprócz sukni
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �