Informacja prasowa, styczeń 2015SPORTSWEAR – czyli sportowa linia Pierre Cardin AW14/15Wszechstronność i uniwersalność ? to kluczowe słowa, którymi kierowała się marka Pierre Cardin tworząc linię Sportswear. Zosta�
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Runway x Streetwear, czyli moda dostępna dla wszystkich w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLESprytne łączenie streetwearowej nonszalancji z wysokiej jakości,
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
Data publikacji: 2016-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Halina Zawadzka i Jerzy Antkowiak w jury konkursuKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline rozpoczęła wiosnę od cyklu spotkań z wielbicielami marki. Inauguracja wiosenn
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON PARTNEREM POKAZU MARIUSZA PRZYBYLSKIEGOKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Remington była partnerem podczas ostatniego pokazu mody Mariusza Przybylskiego, kt�
Data publikacji: 2016-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 rzeczy, które kobieta musi wiedzieć o męskim garniturzeKategoria: Moda, LIFESTYLEKobiety posiadają niebagatelny wpływ na decyzje zakupowe swoich partnerów. 5
Vissavi ? naprzeciw oczekiwaniom i wygodziePogoda za oknem płata figle i początek lata jest nieco kapryśny, mimo to sukienki są ulubionym elementem kobiecych stylizacji o tej porze roku. Projektanci lansują w tym sezonie optymist
Data publikacji: 2016-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE RUNNING JUNGLE PACKKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcja Nike Running Jungle Pack z serca dżungli.W sercu dżungli, tętniącej życiem, iskrzącej si�
Vissavi – z klasą i w umiarkowanej cenieNiezależnie od tego co robimy i gdzie właśnie jesteśmy, powinnyśmy pamiętać, że jak nas widzą, tak nas oceniają. To, w jaki sposób się ubieramy, mówi o nas, zanim my same zd�