Data publikacji: 2018-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy pokochali czekoladową pizzę GuseppeKategoria: Moda, LIFESTYLEPo dużym sukcesie akcji zorganizowanej z okazji święta zakochanych, Dr. Oetker na stałe pow
Data publikacji: 2019-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vistula nowa kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLENowoczesna, uniwersalna, różnorodna wzorniczo i kolorystycznie. Kolekcja Vistuli na sezon wiosna-la
Data publikacji: 2014-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna na obcasachKategoria: Moda, LIFESTYLEWysokie obcasy nigdy nie wychodzą z mody! A jeżeli będą to na dodatek wygodne wysokie obcasy…Wysokie obcasy n
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Must have w szafie każdej businesswomanKategoria: Moda, LIFESTYLEModa – również biznesowa – ewoluuje, dlatego warto śledzić trendy. Co powinno znaleźć si�
Szczecin 9 września 2015Klasyka w najlepszym gatunku, czyli jesień-zima 2015/2016 u Sylwii MajdanŚwiatowe wybiegi już od kilku sezonów zapowiadają powrót kultowych fasonów z lat 60. i 70. XX w. Sylwia Majdan elegancki, nieco
Data publikacji: 2017-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaż naturalne piękno i zostań modelkąKategoria: Moda, LIFESTYLEMarzysz o karierze na miarę Claudii Schiffer czy Gigi Hadid? Teraz masz niepowtarzalną szansę
Informacja prasowaZduńska Wola, 20 kwietnia 2015Gatta na siedmiu pokazach mody podczas jednego weekendu ? FashionPhilosophy Fashion Week PolandGatta ponownie została partnerem projektantów podcz
Data publikacji: 2019-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idź z duchem czasu – trendy zegarkowe na najbliższy sezonKategoria: Moda, LIFESTYLEChoć pogoda za oknem coraz częściej nas nie rozpieszcza, ten sezon – w kw
Data publikacji: 2019-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIOSENNY I KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWYKategoria: Moda, LIFESTYLEW paski, kropki, kratkę, w ulubione motywy z bajek czy jednokolorowe: skarpetki – choć stanowią jedy
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że