Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignKategoria: Moda, LIFESTYLEDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu t
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ditta Zimmermann – kobieta z pasją!Kategoria: Moda, LIFESTYLEDitta Zimmerman to autorka i projektantka biżuterii artystyczno-modowej z wieloletnim doświadczenie
FEMME REBELLE – POWITAJ JESIEŃ Z TALLY WEiJLWczesna jesień w TALLY WEiJL to mieszanka stylu rebel z collegowym klimatem. Typowo jesienna paleta barw nadaje kolekcji charakteru, przypominając jednocześnie o zbliżającym się
Data publikacji: 2019-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modowe zakupy z rabatami w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEW powietrzu powoli czuć już wiosnę, która zbliża się do nas wielkimi krokami. Czas zatem zrz
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzy miesiące akcji PCC 360* już za namiKategoria: Moda, LIFESTYLE55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczni
Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs dla stylistów w salonie Woolrich w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLEWoolrich Warszawa organizuje w jedynym w Polsce monobrandowym salonie marki, pr
Warszawa, 30 sierpnia 2016RÓŻOWA JESIEŃTo już pewne: jesień będzie należeć do… pudrowego różu. Ten kolor króluje w kolekcjach największych domów mody, ale także w ofercie popularnych sieciówek. Różowa bielizna to t
Informacja prasowaZduńska Wola, 9 marca 2015Gatta na pokazie Gosi Baczyńskiej podczas Paris Fashion Week 2015!Pokaz kolekcji Gosi Baczyńskiej Frankenstein’s Dream na sezon jesień-zima 2015/2016, którego partnerem była Ga
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że