Data publikacji: 2018-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już jest! „KiK Style” – inspirujący magazyn dla klientów KiKKategoria: Moda, LIFESTYLEJako brand, którego ambicją jest nie tylko oferować, ale i wyznacza
Data publikacji: 2017-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tej jesieni otul się intensywną czerwieniąKategoria: Moda, LIFESTYLEListopad kojarzy nam się z wiecznym zaspaniem, pluchą, a w garderobie dominują szarości, b
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: H&M nowym najemcą w Pasażach TescoKategoria: Moda, LIFESTYLE.W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych fir
Data publikacji: 2017-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klasyka zawsze w modzie. Co kupić na wyprzedaży żeby później nie żałować?Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowe wyprzedaże trwają w najlepsze. To okres, w trakci
Data publikacji: 2019-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Torebki do zadań specjalnych!Kategoria: Moda, LIFESTYLETrzymając w dłoni zaproszenie na ślub, urodziny czy komunię, zastanawiamy się nad wyborem odpowiedniej s
ORZEŹWIAJĄCA KĄPIEL! – KOLEKCJA ESPRIT NA WIOSNĘ-LATO 2014Najlepszym sposobem na ochłodę w upalne dni jest orzeźwiająca kąpiel w basenie. Sprawdź co w tym sezonie jest na topie i nawet na miejskim kąpielisku wyglądaj
Data publikacji: 2017-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axami to wzorowa firmaKategoria: Moda, LIFESTYLEFirma Axami – podlaski lider branży bieliźniarskiej – wygrała plebiscyt „Wzorowa Firma” i tym samym zn
Data publikacji: 2020-07-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja letnia Nadwyraz.comKategoria: Moda, LIFESTYLENowa, wakacyjna kolekcja od Nadwyraz.com – marki odzieżowej, która promuje literaturę i poprawną pols
Informacja prasowaZduńska Wola, 10 lutego 2015Kobieco i wygodnie, czyli nowa kolekcja Gatta Bodywear. Wśród najnowszych trendów królują pastele i niebanalne konstrukcje. Obok nich warto też postawić na fasony i form
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że