Data publikacji: 2018-10-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KATOWICE FASHION WEEK CITY EDITION W GALERII KATOWICKIEJKategoria: Moda, LIFESTYLEW Rzymie starożytność miesza się ze współczesnością, Paryż określa się m
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Berenice Marlohe w butach KazarKategoria: Moda, LIFESTYLEBerenice Marlohe, do niedawna znana głównie jako dziewczyna Bonda z filmu „Skyfall” pojawiła się w G
Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
ZEW NATURY– festiwalowa kolekcja marki Claire’sEtniczne akcenty szturmem wtargnęły na światowe wybiegi – pojawiły się między innymi w kolekcjach Valentino czy Driesa Van Notena. Trudno odmówić uroku stylowi
Informacja prasowaWarszawa, 29 grudnia 2016Bądź kobieca – niezależnie od pory rokuZimowa temperatura nie zachęca do eleganckich stylizacji. Gdy słupek rtęci zjeżdża w dół częściej skłaniamy się do ciepłych spodni i
Data publikacji: 2014-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda męska w otoczeniu inspirowanym kortem tenisowymKategoria: Moda, LIFESTYLESalony sprzedaży marki, która na wielu płaszczyznach swojej działalności poddawa
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida ze zananą polską marką modowąKategoria: Moda, LIFESTYLEKolekcje tworzone przez polskich projektantów i twórcze podejście do mody. Do grona najemców A
Data publikacji: 2019-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vistula nowa kolekcja wiosna-lato 2019Kategoria: Moda, LIFESTYLENowoczesna, uniwersalna, różnorodna wzorniczo i kolorystycznie. Kolekcja Vistuli na sezon wiosna-la
Black and WhiteBlack and White ? nowa kolekcja odzieżowaw Lidlu już od 29 stycznia!Czy istnieje bardziej harmonijne połączenie dwóch przeciwstawnych kolorów niż niewinna biel i mroczna czerń? Niezależnie od sezonu, pory rok
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �