Informacja prasowaPoznań, dn. 10 września 2018r.„Mercure Fashion Night by Polska Akademia Mody” w PoznaniuNagrody dla polskich projektantów rozdane!Za nami kolejna edycja Mercure Fashion Night zorganizowanego we współpracy
Data publikacji: 2019-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend alert – pleciona torba na 3 sposoby!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć ten trend, wylansowany przez francuską ikonę Jane Birkin, święcił triumfy już w lat
Data publikacji: 2016-02-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria dla Małych DamKategoria: Moda, LIFESTYLEMała dama marzy o dwóch rzeczach – pięknej biżuterii i o tym, żeby być zawsze piękna jak jej… mama. Bo
Data publikacji: 2017-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bielizna do sylwestrowej kreacji. Jak ją wybrać by czuć się komfortowo i sexy?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKtórej z was nie zależy na szczęściu, pomyślnośc
Data publikacji: 2017-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 powodów dla których warto odwiedzić Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLENiewiele miast w Polsce tak silnie kojarzonych jest z włókienn
Data publikacji: 2019-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silesia Style, czyli akcja dla stylistów w Silesia City CenterKategoria: Moda, LIFESTYLEŚląscy pasjonaci mody mogą wziąć w niej udział i stanąć przed szans�
Data publikacji: 2020-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda, sport i dobroczynność – niecodzienne wydarzenie liveKategoria: Moda, LIFESTYLEDawno nie było w Trójmieście pokazu mody zorganizowanego z takim rozma
Data publikacji: 2017-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie modele butów na obcasie nosić latem?Kategoria: Moda, LIFESTYLELato umożliwia nam pokazanie się w nietuzinkowych kreacjach, które warto podkreślić wyjąt
Data publikacji: 2016-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kwiatowa rewolucja! – backstage sesji Nessi „Flowers power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEButy z kolekcji Nessi „Flowers power” na sezon wiosna/lato 2016 w
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że