Data publikacji: 2018-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kultowy Kånken i akcesoria dla każdego poszukiwacza przygódKategoria: Moda, LIFESTYLEKånken świętuje w tym roku swoje czterdziestolecie! Z tej okazji marka Fj�
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hexeline rozpoczyna współpracę z Galerią Sztuki Stalowa w WarszawieKategoria: Moda, LIFESTYLEHexeline, od wielu lat dba o to aby jej klientki mogły kupować str
Data publikacji: 2016-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA JESIENNYCH KURTEK W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEKoniec lata oznacza niższe temperatury i bardziej kapryśną pogodę, a co za tym idzie konieczność zm
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To pierwszy taki butik we WrocławiuKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy prosto ze światowych wybiegów, cenione marki, unikatowe, pojedyncze modele. W Magnolia Park ot
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon odzieżowy w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLENajmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa Sinsay otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w
Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HELLO WARSAW! WIELKIE OTWARCIE SKLEPU TK MAXX W PODWARSZAWSKCH JANKACHKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 1 września 2016 r. o godz. 9.00 zostanie otwarty 5 w Warszawie
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urodzinowa „Bitwa na Style” w VIVO! KrosnoKategoria: Moda, LIFESTYLEW VIVO! Krosno przygotowano konkurs „Bitwa na Style”, w którym uczestnicy będą mogli z
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �