Data publikacji: 2019-04-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dekalog stylu – 5 zasad łączenia kolorów!Kategoria: Moda, LIFESTYLECzy zastanawiałaś się kiedyś nad elementami swojej garderoby? Czy ubrania pasują do but�
Data publikacji: 2016-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesna kobieta według Nessi / kolekcja „Flowers Power”Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje się z nieba?Kategoria: Moda, LIFESTYLEPanowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego
Slow Fashion, czyli stylowo i rozsądniePodczas gdy trendy zmieniają się wraz z każdym sezonem, slow fashion staje się tendencją, która rozwija się już od dwóch lat. Łączy ona stylowy, a jednocześnie praktyczny look. Stawi
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Shoemaker – białe kruki w świecie modyKategoria: Moda, LIFESTYLENaturalne skóry, biżuteryjne dodatki, elementy malarskie czy podeszwy inspirowane archi
Data publikacji: 2014-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Charytatywny konkurs dla maturzystów z regionuKategoria: Moda, LIFESTYLEStudniówka to dla większości młodych ludzi pierwsza „poważna” impreza, wymagająca
Data publikacji: 2016-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Happens w Galerii MokotówKategoria: Moda, LIFESTYLENa pierwszym piętrze Galerii Mokotów powstała nowa intrygująca przestrzeń, gdzie moda spotyka się z
Umiłowanie natury – moda w kolorach ziemiTrendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Czasami odpowiadają na panującą sytuację, innym razem nadają wydarzeniom rytm. Jak zatem zbudować ponadczasową garderobę? Odpowied
Informacja prasowaWarszawa, 17 lipca 2018 r.Wiele osób uważa, że odpowiednio zakryte ciało jest bardziej seksowne od nagiego. Najlepszym tego przykładem jest dopasowany do sylwetki, opinający czarny golf, body czy jednoczęści
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że