Vissavi – z klasą i w umiarkowanej cenieNiezależnie od tego co robimy i gdzie właśnie jesteśmy, powinnyśmy pamiętać, że jak nas widzą, tak nas oceniają. To, w jaki sposób się ubieramy, mówi o nas, zanim my same zd�
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bizneowo i stylowo w upałyKategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy temperatura za oknem rośnie, skompletowanie biznesowego stroju staje się szczególnie trudnym zadaniem.
Data publikacji: 2018-01-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak dobrać czapkę do kształtu twarzyKategoria: Moda, LIFESTYLEDla wielu z nas wybór czapki jest trudną decyzją. Jak wybrać fason, który podkreśli indywidual
Data publikacji: 2019-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne trendy w zasięgu rękiKategoria: Moda, LIFESTYLEWraz z zimnymi wieczorami przyszedł czas na wyjęcie płaszczy i swetrów z zakamarków szaf.Wraz z zimn
Czarno na białymGroszki są najmodniejszym wzorem tej wiosny! Motyw ?polka dots? opanował światowe wybiegi ? pojawił się m.in. w kolekcjach Stelli McCartney, Burberry Prorsum czy Sportmax. W porównaniu z innymi printami, casualo
Data publikacji: 2016-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Postaw na karnawałowy blaskKategoria: Moda, LIFESTYLENowy rok w modzie oznacza nie tylko nowe trendy, ale przede wszystkim karnawałowe szaleństwo. Dlatego podsuwa
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2015-12-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdy na Wigilii u Joanny KruczekKategoria: Moda, LIFESTYLEGrono gwiazd pojawiło się na wigilijnym spotkaniu zorganizowanym przez projektantkę Joannę Kruczek w
Informacja prasowa Warszawa, 20.09.2018 r.Nowy sezon, nowa szafa, nowa tyMimo, że na dworze temperatury nadal bardzo letnie, wraz z p
Warszawa, sierpień 2015 r.Informacja prasowaZmysłowa i sportowa féminité od Etam Prawie sto lat temu twórcy marki Etam zauważyli, jak ważna i bliska kobiecie jest bielizna. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientek, wiedzi