Data publikacji: 2019-07-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Buty na szlak!Kategoria: Moda, LIFESTYLESezon urlopowy w pełni – zarówno wyższe, jak i niższe partie gór jeszcze przez kilka tygodni będą pękać w szwach.
Informacja prasowaWarszawa, 5 grudnia 2014Hit sezonu: frędzle przy torbach i pomysł na prezent idealny!Motywem przewodnim sezonu jesień / zima niezaprzeczalnie są frędzle. To niekwestionowany hit, który szturmem wdarł się na
Data publikacji: 2019-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Historia clubbingu i kostiumy filmowe na wystawie w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEWystawy kulturalne nawiązujące do historii muzyki i filmu to już trady
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon ślubny już nie tylko dla kobiet.Kategoria: Moda, LIFESTYLESalony ślubne kojarzą się przede wszystkim z olśniewającymi kreacjami dla pań. Oprócz sukni
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fashion Industry Days: pokazy mody na światowym poziomie!Kategoria: Moda, LIFESTYLEZnamy pierwszą gwiazdę Fashion Industry Days w Sukcesji! Będzie nią docenian
CUKIEREK ALBO PSIKUS? propozycje na Halloween od marki Claire?sHalloween to nie tylko świetna zabawa i słodkości, ale także pretekst do eksperymentowania z trendami. Makijaż wampira, zabawne peleryny i oryginalne maski – d
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubrania jak nowe!Kategoria: Moda, LIFESTYLEOstatnio coraz głośniej o nie ekologicznych uprawach bawełny, które pochłaniają niewyobrażalne ilości wody, wpływ
Informacja prasowaŁódź, 20 listopada 2018Hamak na męskie klejnoty – światowy hit wkracza do Polski! Chyba wszyscy pamiętają zeszłoroczną kampanię dotyczącą niezwykle prostego, nowatorskiego produktu – hamaka na biust
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznań City Center wsparło MPTKategoria: Moda, LIFESTYLEPoznań City Center to pierwsze centrum handlowe w Polsce, które znalazło się na trasie Mobile Photo Tri
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że