Data publikacji: 2016-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lipiec – miesiąc wspólnych marzeń w akcji PCC 360*Kategoria: Moda, LIFESTYLEW lipcowych odsłonach akcji PCC 360* Poznań udowodnił, że na swoich ulicach goś
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: The Shoemaker – białe kruki w świecie modyKategoria: Moda, LIFESTYLENaturalne skóry, biżuteryjne dodatki, elementy malarskie czy podeszwy inspirowane archi
Data publikacji: 2016-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOLEKCJA NIKE BEAUTIFUL X POWERFULKategoria: Moda, LIFESTYLENike Beautiful x Powerful to pierwsza kolekcja obuwia zainspirowana sportsmenkami oraz ich niebywałymi o
Materiały prasowe, 31.10.2014 r.Druga dłońJeśli dłoń rzeczywiście jest wizytówką kobiety, to zimą musimy zadbać o nią szczególnie. Pomyślmy nie tylkoo tym, żeby było jej miłość i wygodnie, ale również o tym, że
Data publikacji: 2019-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta jak z amerykańskiego filmu. W roli głównej: piżamaKategoria: Moda, LIFESTYLEPrawdziwe przyjemności to nie tylko „wielkie” rzeczy. Często to te ma�
Data publikacji: 2016-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Off-Fashion Store ponownie w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEW dniach 6-8 maja w Wola Parku odbędzie się II edycja targów OFF-Fashion Store. Wiosenno-le
Żar tropików – egzotyczne wzory na lato Palmy i nasycone światłem kolory – w tym sezonie moda przenosi nas myślami do tropikalnych krajów! Egzotyczne wzory święciły triumfy w kolekcjach projektantów na lato 2014.
Warszawa, 7 września 2015 rokuSpot reklamowy CARGO by OWEE nominowany do nagrody LONDON FASHION FILM FESTIVALSpot „This bag can handle more” promujący polską markę toreb i plecaków CARGO by OWEE został, jako jedyna produkc
Data publikacji: 2018-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oryginalne świąteczne prezenty? Tylko te ręcznie robione!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWydaje Ci się, że nie masz manualnych zdolności, by porwać się na taki pom
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że