Data publikacji: 2021-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobiecej od
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nieodparta pokusa CIN&CIN na pokazie paprocki&brzozowskiKategoria: Moda, LIFESTYLESEX – tak brzmi tytuł kolekcji wiosna/lato 2015 duetu paprocki&br
Data publikacji: 2017-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANCERTO x Mr. VintageKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka mody męskiej LANCERTO po raz drugi podjęła współpracę z Michałem Kędziorą – autorem najpopula
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwony i Żółty nigdy nie wychodzą z mody – DHL z VetementsKategoria: Moda, LIFESTYLEDHL i Vetements kontynuują współpracę opartą na dostarczaniu nowych
„Na cebulkę” – sposób na modne i rozsądne stylizacje W ostatnim czasie w kwestii ubioru wiele osób zaczęło stawiać głównie na wygodę. Zatęskniliśmy też za prostymi przyjemnościami, takimi jak spędzanie czasu na ze
Data publikacji: 2020-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdynia: Liu Jo oraz Apart – spotkanie Moda Live Online w Galerii KlifKategoria: Moda, LIFESTYLEÓsme spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online odbędzie się w
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywna bielizna na świętaKategoria: Moda, LIFESTYLEBielizna jest świetnym pomysłem na prezent dla kobiety, niezależnie od jej wieku. Kluczem do sukcesu bę
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 sukienki, które pokochasz tego lataKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie sukienki nosić tego lata? Must have to zwiewne komfortowe kreacje, wykonane z dobrej jakości
Data publikacji: 2020-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sugarfree x Sandra Kubicka przedstawia kolekcję MIAMI!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolejna odsłona kolekcji Sugarfree x Sandra Kubicka! Tym razem przenosimy się do s
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �