Data publikacji: 2019-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra baza to podstawa – krótko o basicowych stylizacjachKategoria: Moda, LIFESTYLECzy zestawienia produktów, które „obowiązkowo powinna mieć w szafie każd
POCZUJ DUCHA BRATERSTWA Z ZIMOWĄ KOLEKCJĄ ODZIEŻY MOTORCLOTHES? 2014 OD HARLEY-DAVIDSON?– Połączenie kultowego wzornictwa i ciepłych tkanin – Wyprzedzając o krok nadejście zimy, firma Harley-Davidson zaprezentowa�
Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łódź Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzemysł włókienniczy. To jemu Łódź zawdzięcza swój niespotykany na skalę europejską roz
14.01.2014, Informacja prasowaSylwetka marki:NAVADANavada to polsko-brytyjska marka pret-a-porter, która łączy zdecydowane kolory z unikatowymi printami i nowoczesną formą. Zespół dba o każdy szczegół. Od projektu i konstr
Szmizjerka – idealna sukienka dla każdej kobiety Stylizacyjne wybory często schodzą na dalszy plan w natłoku codziennych zajęć. Właśnie dlatego warto mieć w swojej szafie „pewniaki”, w których będziemy dobrze się pre
Data publikacji: 2021-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYTRZYMAŁY. AMBITNY. KOBIECY. NOWY I.N.O.X. VKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowszy zegarek I.N.O.X. V to przede wszystkim przemyślane wzornictwo w bardzo kobiecej od
Data publikacji: 2018-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CREEPERSY, SNEAKERSY, KOBALTOWE MOKASYNY, CZYLI CO BĘDZIEMY NOSIĆ W TYM SEZONIE?Kategoria: Moda, LIFESTYLEOd kilku sezonów wzory i kolory butów są coraz odważn
Data publikacji: 2019-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WIRTUALNA PRZYMIERZALNIA UŁATWIA ZAKUPYKategoria: Moda, LIFESTYLESzybko, łatwo i wygodnie – wirtualne zakupy zyskują coraz większą popularność zastępując
Data publikacji: 2016-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nike Tech Knit – innowacja, technika, stylKategoria: Moda, LIFESTYLENim projektanci Nike zasiądą do deski kreślarskiej, zawsze konsultują pomysły ze sport
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �