Data publikacji: 2016-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W stylu dandysaKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancja z nutką nonszalancji to wyróżnik stylu dandysa. Trend został okrzyknięty jednym z hitów sezonu wiosna/lato 2
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Off-Fashion Store w Wola Parku zaprasza na uroczyste otwarcieKategoria: Moda, LIFESTYLEMinął zaledwie miesiąc od rozpoczęcia działalności Off-Fashion Store w W
Vippi Design ? Postaw na kolor i oryginalnośćJak czerpać radość z mody i bawić się nią z dziecięcą fantazją? O tym, że w lecie wszystko służy do zabawy najlepiej wiedzą mamy i córki. Ucząc się od siebie nawzajem, te
Kraków, 20 lutego 2017Informacja prasowa Wólczanka wiosna-lato 2017: kulisy sesjiWiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odc
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieco, ale nie wulgarnie. Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLENie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy
Data publikacji: 2016-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stylowa dzianina na latoKategoria: Moda, LIFESTYLECzyli… co narzucić na siebie podczas chłodniejszych wieDzianina to delikatna i miękka tkanina, która idea
Święta nie tylko w bieliStilago tworzy ?Świąteczny styl? Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję wybie
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Pumpkin Spice Latte – kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!Kategoria: Moda, LIFESTYLE22 września, w pierwszy dzień jesieni, do oferty Starbuc
Materiał prasowyElegancki minimalizm w kolekcji NIFE wiosna / lato 2013 Polska marka po raz kolejny postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu. Tym razem inspiracją dla nowej kolekcji na sezon wiosna / lato 2013 jest surowy, skan
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �