POCZUJ DUCHA BRATERSTWA Z ZIMOWĄ KOLEKCJĄ ODZIEŻY MOTORCLOTHES? 2014 OD HARLEY-DAVIDSON?– Połączenie kultowego wzornictwa i ciepłych tkanin – Wyprzedzając o krok nadejście zimy, firma Harley-Davidson zaprezentowa�
Jesienna gorączka złotaZłoto wróciło do łask. Zagraniczni projektanci obuwia docenili jego blask i nie tylko przywrócili je na salony, ale też zaczęli wykorzystywać w casualowych i sportowych butach. Detale w kolorze tego sz
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Week w Galerii Grafitt – poznaj listę rabatówKategoria: Moda, LIFESTYLENa ten okres czekają wszyscy łowcy okazji. Black Friday, a w przypadku niektórych
Informacja prasowa Warszawa, 08.04.2021r.GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKOKtóra mała dziewczynka nie marzy o tym, żeby włożyć sukienkę mamy? Dzięki marce NAOKO marzenia mały
Data publikacji: 2016-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cykl spotkań z projektantką Ewą Łukawską w ramach premiery kolekcjiKategoria: Moda, LIFESTYLEZapraszamy na wyjątkowe wydarzenie – serię 5 inspirujących
Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: To pierwszy taki butik we WrocławiuKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy prosto ze światowych wybiegów, cenione marki, unikatowe, pojedyncze modele. W Magnolia Park ot
Data publikacji: 2019-09-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urodzinowa „Bitwa na Style” w VIVO! KrosnoKategoria: Moda, LIFESTYLEW VIVO! Krosno przygotowano konkurs „Bitwa na Style”, w którym uczestnicy będą mogli z
Data publikacji: 2014-06-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klasyka zawsze w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancki mężczyzna nie może pozwolić sobie na szaleństwo w ubiorze. Tworząc swój styl, powinien wziąć pod
Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybrać okulary na majówkę?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami zbliża się wyczekiwana przez wszystkich majówka. Każdy inaczej planuje swój wypoczyn
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �