Data publikacji: 2015-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione parki gwiazd już w Polsce.Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowa kolekcja WOOLRICH w pierwszym polskim salonie marki w Galerii MokotówW Galerii Mokotów od ni
Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca szafa na jesień z HexelineKategoria: Moda, LIFESTYLEJesień to koniec upalnych dni i zmiana garderoby. To jednak nie koniec z kobiecymi i bardzo stylowymi u
Data publikacji: 2019-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary ze straganu szkodą naszym oczomKategoria: Moda, LIFESTYLEKosztują od kilkunastu do kilkudziesięciu zł, łudząco przypominają najbardziej znane i topowe
Data publikacji: 2016-02-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Artystyczna wiosenna kolekcja HEXELINEKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza kolekcja Hexeline wiosna – lato 2016 po raz kolejny zachwyci swoim artystycznym wyrazem.
Warszawa, 26 października 2015W zimie też bądź sexy!Nowa ultra zmysłowa kolekcja bielizny EtamZimowy płaszcz, szalik, czapka… Zimą trudniej jest czuć się kobieco. Jak zadbać o seksowny element podczas chłodnych miesięc
Kolorowe otulanie na ferieOd połowy stycznia uczniowie wybranych województw w Polsce będą mogli cieszyć się zimą na całego. Dlatego już teraz warto zadbać o odpowiednią wyprawkę dla dziecka na zimowe ferie, niezależnie od
Informacja prasowaWarszawa, 15 grudnia 2014Loft37 zwycięzcą HUSH Selected!Wieczór, 13 grudnia był świętem polskiej mody. Podczas Hush Warsaw – największych Targów Mody w Polsce wręczono nagrody specjalne – znak
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka zimowa wyprzedaż w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEZima trwa, a wraz z nią sezonowe wyprzedaże. To już przedostatni dzwonek, by ubrania, buty i akceso
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we