Data publikacji: 2014-06-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klasyka zawsze w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLEElegancki mężczyzna nie może pozwolić sobie na szaleństwo w ubiorze. Tworząc swój styl, powinien wziąć pod
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Sorel prezentuje kolekcję na jesień i zimę 2017Kategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Sorel prezentuje kolekcję na jesień i zimę 2017, uzupełnioną o stylowe m
Data publikacji: 2016-03-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIAT SZALONYCH MOŻLIWOŚCI Z TK MAXXKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 23 marca 2016 r. startuje najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem SZALONE
PARTY READY– nowości na Sylwestra i karnawał od New LookWybór idealnej kreacji na Sylwestra i karnawał to wbrew pozorom niełatwe zadanie. Odkryj swój imprezowy styl z marką New Look ? postaw na pełne blasku cekinowe suk
Vissavi ? naprzeciw oczekiwaniom i wygodziePogoda za oknem płata figle i początek lata jest nieco kapryśny, mimo to sukienki są ulubionym elementem kobiecych stylizacji o tej porze roku. Projektanci lansują w tym sezonie optymist
Sukienka maxi to królowa letniej szafy.6 stylizacji na dzień i na wieczór, które sprawdzą się na każdą okazjęChoć trudno wyobrazić sobie „wakacyjną” szafę bez szortów, topów, tunik, spódnic i kostiumów kąpielowy
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Shadow 5000 Vintage mają już 30 latKategoria: Moda, LIFESTYLEJeden z najważniejszych modeli w historii Saucony Originals obchodzi 30. urodziny. Pierwsza e
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka biżuterii modowej Ditta Zimmermann na targach AMBERIF 2016Kategoria: Moda, LIFESTYLEDitta Zimmermann zaprezentuje nową koncepcję własnej marki modowej podc
Data publikacji: 2016-06-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Wola Parku już ruszyły letnie wyprzedażeKategoria: Moda, LIFESTYLETo niemal ostatni dzwonek, by zakupić niezbędne rzeczy na wakacyjne podróże. Na szczęści
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków ? powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach �