Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań poszerzyła ofertę modową dla kobietKategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka Taranko dołączyła do grona najemców Avenidy Poznań.Do jakości po
Data publikacji: 2019-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modowe zakupy z rabatami w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLEW powietrzu powoli czuć już wiosnę, która zbliża się do nas wielkimi krokami. Czas zatem zrz
Materiały prasowe, 17.10.2014 r.Otul się dzianiną! Ciepło, miło, romantycznie ? żaden materiał nie zapewnia takiego komfortu jak miękka dzianina wysokiej jakości. Naturalne włókna doskonale chronią przed chłodem i dają
Żar tropików – egzotyczne wzory na lato Palmy i nasycone światłem kolory – w tym sezonie moda przenosi nas myślami do tropikalnych krajów! Egzotyczne wzory święciły triumfy w kolekcjach projektantów na lato 2014.
Informacja prasowaZduńska Wola, 25 sierpnia 2015Urwisy w wielkim mieście!Kolekcja rajstop i skarpetek Gatta Cottoline na jesień-zimę 2015/2016 Na jesienno-zimowe chłody marka Gatta proponuje wygodne modele, nie zapominając pr
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2016-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tango – jedyny taki taniecKategoria: Moda, LIFESTYLETango pozwala wyrazić głęboko skrywane emocje i namiętności a tańczone jest zazwyczaj przy akompaniamenci
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n