Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
Materiały prasowe, 31.10.2014 r.Druga dłońJeśli dłoń rzeczywiście jest wizytówką kobiety, to zimą musimy zadbać o nią szczególnie. Pomyślmy nie tylkoo tym, żeby było jej miłość i wygodnie, ale również o tym, że
Informacja prasowa Warszawa, 20.09.2018 r.Nowy sezon, nowa szafa, nowa tyMimo, że na dworze temperatury nadal bardzo letnie, wraz z p
Data publikacji: 2014-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wysiłek się opłacił – stypendia i płatne staże przyznaneKategoria: Moda, LIFESTYLEPonadprzeciętne wyniki w nauce, uczestnictwo w olimpiadach, ukończone kur
Data publikacji: 2015-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosna w salonach La Mariee!Kategoria: Moda, LIFESTYLEChoć kalendarzową wiosną możemy już „cieszyć się” od kilku tygodni, ale ta „prawdziwa” budzi si�
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hit sezonu – koszula Czyli… popelina od podszewkiKategoria: Moda, LIFESTYLEPopelina to wysokiej jakości tkanina znana już od ponad 500 lat. Charakteryzuje
CLAIRE?S INC. WPROWADZA DO SPRZEDAŻYTRZY ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE KATY PERRYBirmingham (Wielka Brytania), 10 listopada 2014 ? Claire?s Inc., wiodąca globalna sieć sklepówz modnymi i zabawnymi dodatkami dla dziewcząt oraz młodych
Data publikacji: 2015-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na modowe zegarkiKategoria: Moda, LIFESTYLE„Jak w szwajcarskim zegarku” – powszechnie używane określenie na coś, co działa precyzyjnie i bezbłędnie,
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
KOLEKCJA LEVI’S? ?MADE IN JAPAN?NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s? ?Made in Japan?, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni? w tym sezonie trafi do salonów marki na całym świecie.