Informacja prasowaSzczecin, 12 marca 2015Słodkie lata 50., czyli nowa kolekcja Sylwii Majdan Moda w stylu lat 50. to przede wszystkim ukłon w stronę kobiecości: podkreślona talia, wąskie ramiona i wysokie szpilki. Sylwia Majda
adidas przedstawia pełną barwkolekcję Women wiosna/lato 2014adidas do zaprezentowania kolekcji zaprosił niezwykłe blogerki, jakie są mieszanką barwnych osobowości i kobiecości, pełne energii zupełnie jak nowa linia adidas
Data publikacji: 2017-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tajniki doboru wygodnych butów na obcasieKategoria: Moda, LIFESTYLEW sklepie na półkach widzimy wiele modeli butów na obcasie, wykonanych z różnych materiałó
Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BLACK FRIDAY OSWOJONY – CZORNY PIONTEK I CZORNY WEEKEND W GALERII KATOWICKIEJKategoria: Moda, LIFESTYLEGaleria Katowicka proponuje odwiedzającym lokalną wersję
Kolekcja Evviva l’arte!HEXAGON ? Nowe oblicze torebkiKrokodyl, struś, saffiano ? tłoczenia na skórzanych torebkach przyjmują różne formy. Zwykle są to motywy zwierzęce, które powtarzają się od lat. Nosimy je naprzemi
Data publikacji: 2019-07-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zegarek – dopełnienie czy podstawa dobrej stylizacji?Kategoria: Moda, LIFESTYLECzasy, kiedy zegarki służyły wyłącznie za urządzenie, na które zerkamy t
Data publikacji: 2020-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda Live Online – kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w GdyniKategoria: Moda, LIFESTYLEModa Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifi
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n