Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 koszul nocnych, które pokochasz tego lataKategoria: Moda, LIFESTYLE5 koszul nocnych, które pokochasz tego lataJaki jest sekret komfortowej nocy latem? Spanie p
Święta nie tylko w bieliStilago tworzy ?Świąteczny styl? Intensywna, głęboka zieleń czy soczysta, żywa czerwień? Oba kolory to jednez najbardziej charakterystycznych motywów Świąt Bożego Narodzenia. Na tę okazję wybie
Informacja prasowaZduńska Wola, 19 października 2016Rajstopy Gatta X-TRA LINE – skorzystaj z jesiennej promocji i zadbaj o swoją sylwetkę!Gatta to ekspert w dziedzinie funkcjonalnych produktów, które dzięki unikalnym właś
Data publikacji: 2020-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaKategoria: Moda, LIFESTYLE5 wygodnych looków do pracy w domu na każdy dzień tygodniaEleganckie szpi
Data publikacji: 2019-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubrania prosto z szaf znanych osób? Przepis na jesienny lookKategoria: Moda, LIFESTYLEMarina, Maja Bohosiewicz, Sara Boruc-Mannei to tylko kilka znanych osób, któ
Kolekcja odzieży marki Merrell na jesień i zimę 2015 Kolekcja Merrell na sezon jesień – zima 2015 to nie tylko obuwie, ale również odzież. W ofercie znajdziemy produkty dla kobiet i mężczyzn, które sprawdzą si�
Go GREEN!Oszczędzasz wodę, segregujesz odpadki, a miasto przemierzasz na rowerze? Brawo! Tej wiosny swoje proekologiczne podejście do życia wyraź również w modzie. Oprócz eko-warsztatów i angażowania się w ochronę środowi
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora