Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Data publikacji: 2019-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haulternative, czyli już nie tylko modnie, ale i etycznieKategoria: Moda, LIFESTYLEHaulternative to modowa alternatywa, bardziej przyjazna dla środowiska i społec
Data publikacji: 2018-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biżuteria z kłami mamuta ozdobi PolkiKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowa biżuteria z diamentami i kłami prawdziwych mamutów pojawi się w sprzedaży w Polsce.
Informacja prasowaWarszawa, 16 grudnia 2014Jedna sukienka na wiele okazji, czyli świąteczno-karnawałowe kreacje Sylwii MajdanKilka okazji i jedna sukienka? To proste ? wystarczy zmienić dodatki, dobrać odpowiednie buty czy biż
Data publikacji: 2014-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #The One by TOMAOTOMOKategoria: Moda, LIFESTYLE16 października w Soho Factory Tomasz Olejniczak zaprezentował swoją najnowszą kolekcję #The One.16 październi
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat
Data publikacji: 2018-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Price Day, czyli dzień pełen okazji w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEAvenida Poznań szykuje zakupowe szaleństwo – już w najbliższy piątek
Data publikacji: 2019-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zabłyśnij podczas tegorocznego Sylwestra i Karnawału! Dodatki które sprawią, żKategoria: Moda, LIFESTYLEZabawa sylwestrowa zbliża się wielkimi krokami! W ten
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzy miesiące akcji PCC 360* już za namiKategoria: Moda, LIFESTYLE55 wyjątkowych osobowości wzięło udział w akcji PCC 3600, która rozpoczęła się w styczni
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury