Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
Data publikacji: 2017-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Welur, dzianina oraz tiul – to one królują tej jesieniKategoria: Moda, LIFESTYLEZłota jesień zagościła w Polsce na dobre. W naszych szafach znów pojawiają
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne rajstopy dla kobiet w ciążyKategoria: Moda, LIFESTYLEJakie wybrać, tak by ciężarna czuła się w nich wygodnie i bezpiecznie? Podpowiadamy. Rajstop
Data publikacji: 2020-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krata – idealna na pogodę (nie tylko) w kratkę!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKrata nie wychodzi z mody, a w okresie jesienno-zimowym staje się szczególnie popularn
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON PARTNEREM POKAZU MARIUSZA PRZYBYLSKIEGOKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Remington była partnerem podczas ostatniego pokazu mody Mariusza Przybylskiego, kt�
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Okulary Barner – "must have" tego sezonuKategoria: Moda, LIFESTYLEUwielbiamy proste rozwiązania przynoszące spektakularne efekty. Dokładnie tak ja
Data publikacji: 2020-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szpilki – królowe obuwniczych półekKategoria: Moda, LIFESTYLETo magiczne obuwie, dzięki któremu możemy dodać elegancji nawet codziennej stylizacji, opty
Data publikacji: 2020-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPolska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asorty
Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystylizuj swojego mężczyznę na ŚwiętaKategoria: Moda, LIFESTYLENawet jeśli Wigilię spędzamy w domu, warto zasiąść za stołem w odświętnym stroju i rów
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że