Informacja prasowaZduńska Wola, 23 września 2015Kobieca linia Fiorenzy Cavalii dla Gatty Gatta od lat współpracuje ze znanymi polskimi projektantami. Tworzyła też wspólne kolekcje z Joanną Horodyńską czy Maffashion. W tym
APRIL LOOK– wiosenna propozycja od PRIMAMODACytrynowa żółć, delikatny piaskowy beż i odcienie bieli – wiosna właśnie nadeszła! PRIMAMODA przedstawia niezwykle słoneczny i pozytywny April Look, który przenosi nas
Data publikacji: 2018-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę podbija serca PolakówKategoria: Moda, LIFESTYLENadwyraz.com to nowa marka odzieżowa, która powstała z myś
Data publikacji: 2019-02-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszula: obowiązkowy element każdej garderoby.Kategoria: Moda, LIFESTYLEMało jest tak uniwersalnych elementów garderoby jak koszula. Nie może jej zabraknąć w
Tropical look wg River IslandStylowi faceci świętują pełnię lata odważnymi kolorami, śmiałymi nadrukami i motywami inspirowanymi egzotycznym klimatem. River Island prezentuje męskie wydanie Tropical Look.Słomkowy kapelusz,
Informacja prasowa, październik 2014HAKA – czyli biznesowa linia Pierre Cardin 2014/15Formalne biznesowe spotkania wymagają odpowiedniego ubioru. HAKA ? linia garniturów i kurtek na sezon jesień-zima 2014/15 – to pr
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na Mokotowskie Spotkania!Kategoria: Moda, LIFESTYLEPlac Unii zaprasza na kolejną edycję Mokotowskich Spotkań. W dniach 19-21 września uczestnicy wydarzenia
Informacja prasowaZduńska Wola, 25 września 2016„Trolle” i kolekcja Cottoline od Gatty – zgrany duet tej jesieniNadchodząca jesień w Gatta będzie zwariowana i kolorowa. Wszystko za sprawą wesołych, rezolutnych i kolorow
Data publikacji: 2019-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Grafitt stawia na jakośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ roku na rok rośnie świadomość konsumentów odnośnie praktyk stosowanych w branży odzieżowej. Cor
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n