Data publikacji: 2020-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gdynia: Liu Jo oraz Apart – spotkanie Moda Live Online w Galerii KlifKategoria: Moda, LIFESTYLEÓsme spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online odbędzie się w
Materiały prasowe, 01.04.2015 r.Skóra niejedno ma imię!Eleganckie i efektowne ? skórzane nowości marki OCHNIKW najnowszej kolekcji OCHNIK ponadczasowa, niezmiennie modna i nieustannie inspirująca skóra pokazuje swoje pięknie
FEMME REBELLE – POWITAJ JESIEŃ Z TALLY WEiJLWczesna jesień w TALLY WEiJL to mieszanka stylu rebel z collegowym klimatem. Typowo jesienna paleta barw nadaje kolekcji charakteru, przypominając jednocześnie o zbliżającym się
Informacja prasowa Warszawa, 18.07.2018 r.Pastele jednym z najmocniejszych trendów sezonuTrendem, który regularnie powraca latem na
Data publikacji: 2015-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna marka dla młodych wkracza do Złotych TarasówKategoria: Moda, LIFESTYLEW czwartek, 30 kwietnia, w Złotych Tarasach otworzy się salon SiNSAY. Sklep SiNSAY
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieco, ale nie wulgarnie. Odczarowujemy zwierzęce motywy w modzieKategoria: Moda, LIFESTYLENie brakuje kobiet, które unikają noszenia zwierzęcych printów czy
Data publikacji: 2016-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nike Tech Knit – innowacja, technika, stylKategoria: Moda, LIFESTYLENim projektanci Nike zasiądą do deski kreślarskiej, zawsze konsultują pomysły ze sport
Data publikacji: 2015-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka szafa na modowe hity?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupowanie mamy we krwi. Uwielbiamy biegać po galeriach, wyłapywać promocyjne oferty i chwytać ciuszki z najno
Materiały prasowe, 17.03.2015 r.W sam raz na wczesną wiosnę!Tekstylna kolekcja okryć wierzchnich OCHNIKKuszeni coraz cieplejszymi promieniami wiosennego słońca powoli zrzucamy zimowe palta i kurtki, szukając okryć lżejszych
Data publikacji: 2016-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Factory kocha miejski stylKategoria: Moda, LIFESTYLEJesienna kampania promująca Centra Outlet Factory, to kolejna odsłona cyklu inspirowanego duchem miasta. Factor