Informacja prasowa Warszawa, 08.04.2021r.GIRLS ARE MAGIC, czyli premiera pierwszej dziecięcej kolekcji marki NAOKOKtóra mała dziewczynka nie marzy o tym, żeby włożyć sukienkę mamy? Dzięki marce NAOKO marzenia mały
Data publikacji: 2018-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja Natty Looker jesień-zima 2018, koszule inspirowane zimowymi historiamiKategoria: Moda, LIFESTYLEMięciutkie tkaniny, zdecydowane kolory i pożądane wzory,
Data publikacji: 2019-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Way To Beauty w Avenidzie PoznańKategoria: Moda, LIFESTYLEDo grona najemców Avenidy dołączyła marka Way To Beauty. W pierwszym salonie tej marki w Poznaniu klie
Data publikacji: 2017-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adidas Superstar – legenda wśród butówKategoria: Moda, LIFESTYLEHistoria legendarnego modelu adidas. Sprawdźcie.Stylowe i ponadczasowe. Od 50 lat rządzą mi
Data publikacji: 2017-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dżinsy dla każdego w TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo wszystkich sklepów TK Maxx dotarła właśnie wiosenna dostawa dżinsów! Wśród setek markowych egzempl
Data publikacji: 2016-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Wola Parku wyprzedaże w pełni!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWakacje to dobry czas nie tylko dla odpoczywających, ale również dla miłośników mody. Trwają bowie
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUKIENKA CZY KOMBINEZON – CO ZAŁOŻYĆ NA DOMOWEGO SYLWESTRA?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiększość osób tegorocznego Sylwestra spędzi w domowym zaciszu z rodzi
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Abstrawear wystartowało w Złotych TarasachKategoria: Moda, LIFESTYLEAbstrawear to marka odzieżowa założona przez jednych z najpopularniejszych polskich youtuber
Warszawa, 27.09.2018 r.Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową pr
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz