Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie ? Simply, Blog Spot, Waikiki ? które składają się na energetyzujące połącze
Data publikacji: 2016-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Off-Fashion Store w Wola Parku zaprasza na uroczyste otwarcieKategoria: Moda, LIFESTYLEMinął zaledwie miesiąc od rozpoczęcia działalności Off-Fashion Store w W
Data publikacji: 2017-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda latem. O wymaganiach wakacyjnej garderobyKategoria: Moda, LIFESTYLEKochamy lato, kochamy też letnią modę za luz, kolory, zwiewne materiały. Ale czy jest to
Data publikacji: 2018-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Festiwalowy look 2018: azteckie motywy, kwiaty we włosach i okulary lustrzankiKategoria: Moda, LIFESTYLEFestiwalowy look 2018: azteckie motywy, kwiaty we włosach i
Data publikacji: 2017-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klasyka zawsze w modzie. Co kupić na wyprzedaży żeby później nie żałować?Kategoria: Moda, LIFESTYLEZimowe wyprzedaże trwają w najlepsze. To okres, w trakci
Data publikacji: 2019-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra baza to podstawa – krótko o basicowych stylizacjachKategoria: Moda, LIFESTYLECzy zestawienia produktów, które „obowiązkowo powinna mieć w szafie każd
Data publikacji: 2014-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekskluzywna bielizna na świętaKategoria: Moda, LIFESTYLEBielizna jest świetnym pomysłem na prezent dla kobiety, niezależnie od jej wieku. Kluczem do sukcesu bę
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 wskazówek, jak nadać nowe życie starej kreacji i… zabłysnąć na przyjęciuKategoria: Moda, LIFESTYLEWyjątkowy wieczór zbliża się wielkimi krokami. Planu
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Klasa sama w sobie!Ponadczasowy niezbędnik dla niej i dla niegoMimo zmieniających się jak w kalejdoskopie trendów, klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Poczynając od debiutu Donny Karan w 1985 roku, współcześni projektanci cora