Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: JOSEPH RIBKOFF – OD XXS DO XXLKategoria: Moda, LIFESTYLEŚwiat mody zaskakiwał nas już niejednokrotnie, coraz częściej wykorzystując niekonwencjonalne roz
Data publikacji: 2020-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwunastokrotny wzrost sprzedaży obuwia w e-handlu – dane od ExpertSenderKategoria: Moda, LIFESTYLEW 2019 roku obuwie było jedną z najchętniej kupowanych pr
Data publikacji: 2018-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kraków modą stoi. Finałowa gala akcji „Przyłapani na modzie”Kategoria: Moda, LIFESTYLEJuż 2 lutego o godz. 18:00 w Galerii Krakowskiej odbędzie się podsum
Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poznaj typ swojej sylwetki i zachwycaj wiosną. 5 poradKategoria: Moda, LIFESTYLEDlaczego „rożek” powinien unikać bluzek z bufkami, a „gruszce” służą bu
Data publikacji: 2016-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienna Piątka od FactoryKategoria: Moda, LIFESTYLENowe kolekcje już od dawna goszczą na sklepowych wieszakach, a Ty nadal nie wiesz, w co się ubrać? Poznaj pi
Data publikacji: 2017-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Walentynkowe propozycje Andropolu w Sweet HomeKategoria: Moda, LIFESTYLESerca na pościeli, obrusach, jaśkach – a do tego ciepłe przytulne szlafroki, koce i
Data publikacji: 2019-12-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saucony Grid Web 2000 – wyrazisty styl w sejsmicznym wydaniuKategoria: Moda, LIFESTYLENowe oblicze kolekcji Saucony Originals rozpoczęło się wraz z reaktywacją
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak konsumpcjonizm odzieżowy niszczy planetę?Kategoria: Moda, LIFESTYLENieokiełznany konsumpcjonizm odzieżowy niszczy naszą planetę. Wiele firm odzieżowych, w
Róż ma wiele twarzy – pomysły na ciekawe stylizacjeRóż – chyba nie ma bardziej dziewczęcego koloru. Skutecznie przypominają nam o tym opakowania damskich kosmetyków, zabawki czy cukierkowe aranżacje wnętrz stworzone dla