Data publikacji: 2015-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO z większym salonem w Factory UrsusKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka specjalizująca się w odzieży z segmentu premium zmienia lokalizację salonu w warszaw
Tropical look wg River IslandStylowi faceci świętują pełnię lata odważnymi kolorami, śmiałymi nadrukami i motywami inspirowanymi egzotycznym klimatem. River Island prezentuje męskie wydanie Tropical Look.Słomkowy kapelusz,
Informacja prasowaZduńska Wola, 2 lipca 2015Letni spacer po promenadzie – postaw na stylizacje w wyjątkowych cenachW czasie wakacji naszym najczęstszym i zarazem ulubionym strojem jest strój kąpielowy. Jednak leżakowanie na
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Data publikacji: 2017-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powrót legendy – jesień z marką Dr MartensKategoria: Moda, LIFESTYLEDr Martens od zawsze przełamuje schematy, prowokuje, podkreśla indywidualizm i pozwala wyr
Data publikacji: 2017-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Adoria Fashion: kraina wina i styluKategoria: Moda, LIFESTYLENiecodzienny pokaz mody zaskoczył gości Adoria Fashion. Podczas wydarzenia w winnicy Adoria w Zachowic
Materiały prasowe, 09.08.2016 r.OCHNIK daily – twoja barwna codzienność!Gdy sezon letnich wyprzedaży w pełni, a jesienne kolekcje pozostają wciąż owiane tajemnicą, OCHNIK przedstawia nową linię torebek i portfeli ze sk�
Warszawa, 27.09.2018 r.Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową pr
Data publikacji: 2017-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etam w Galerii SFERAKategoria: Moda, LIFESTYLEIkona francuskiej bielizny, marka Etam, właśnie ruszyła z pierwszym salonem w Bielsko-Białej.Ikona francuskiej bi
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odz