Data publikacji: 2016-05-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TEGO LATA POSTAW NA LEN! – MODA BLIŻEJ NATURY W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLETrendy w modzie zmieniają się dynamicznie, są jednak rzeczy, które bez wzgl
Sugarfree ? idealne sukienki na śluby i weselaWiosna to wyjątkowa pora roku ? sezon uroczystych okazji, w tym ślubów i wesel, które wymagają odpowiedniej oprawy i stroju. Najpopularniejszym i jednocześnie najbardziej stosownym
Data publikacji: 2017-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przeprowadź rewolucję swojej szafy z FACTORY!Kategoria: Moda, LIFESTYLEZawsze chciałaś mieć jedyną w swoim rodzaju ramoneskę z naszywkami? Nie masz pomysłu n
Data publikacji: 2019-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone Arkady rozkwitają na wiosnęKategoria: Moda, LIFESTYLEJuż wkrótce w największym centrum handlowym w regionie stylistka i dziennikarka modowa – Mart
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kazar w finale World Retail AwardsKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Kazar została nominowana do prestiżowego finału World Retail Awards w kategorii Growth Market Re
Informacja prasowa28 listopada 2016Suknie idealne na wielkie wyjścia i kameralne przyjęcia – czyli nowa odsłona kolekcji sukni ślubnych Agaty WojtkiewiczNajnowsza kolekcja „Ślub w Wielkim Mieście” jest ekskluzywną prop
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon odzieżowy w Blue CityKategoria: Moda, LIFESTYLENajmłodsza należąca do firmy LPP marka odzieżowa Sinsay otworzyła swój najnowszy salon sprzedaży w
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W „Świątecznej Aurze” – kolekcja polskiej marki KovaloweKategoria: Moda, LIFESTYLENajnowsza kolekcja polskiej marki modowej KOVALOWE została stworzona z
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA MARKA PREMIUM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie �
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we