Data publikacji: 2019-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze prezenty na Dzień Matki poniżej 50 złotychKategoria: Moda, LIFESTYLEMama to najważniejsza kobieta w naszym życiu – z tym zdaniem chyba zgodzi się w
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Must have w szafie każdej businesswomanKategoria: Moda, LIFESTYLEModa – również biznesowa – ewoluuje, dlatego warto śledzić trendy. Co powinno znaleźć si�
Data publikacji: 2016-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gatty sposób na kobiecośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ początkiem roku Gatta kusi nowościami z ekskluzywnej linii Gatta Intimate by Annebra. To niezwykle kobieca,
Kraków1 marca 2017 r.Informacja prasowa Damska kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2017Na pierwszym planie kwiaty w każdej możliwej postaci, do tego szczypta rajskiej egzotyki i „nowego retro”, a wszystko doprawione przewro
Łódź Young Fashion – łódzkie modowe święto w nowej odsłonie, z pokazem w wirtualnej rzeczywistości konkursu Złota Nitka.14 października 2021Informacja prasowa Łódź 14.10.2021Łódź Young Fashion – łódzkie modowe
Data publikacji: 2017-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon z biżuterią – Ania Kruk w Wola ParkuKategoria: Moda, LIFESTYLEW Wola Parku otworzył się salon z biżuterią marki o wyjątkowej historii –
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayKategoria: Moda, LIFESTYLELily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayMarka
Data publikacji: 2016-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja Lavard wiosna-lato 2016 w obiektywie Bartka WieczorkaKategoria: Moda, LIFESTYLEKontrastujące marynarki i spodnie, wiele odcieni błękitu i kolorowe detale
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od inspiracji do torebki – historia modelu Mondello Sabriny Pilewicz.Kategoria: Moda, LIFESTYLE– historia modelu Mondello Sabriny Pilewicz.INSPIRACJA:Sabrina
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że