Informacja prasowaWarszawa, 24 maja 2017 r.Kabaretki na cenzurowanym czyli Gatta na pokazie CENSORED duetu MMC23 maja 2017 r. na terenie warszawskiego Nocnego Marketu, jeden z najbardziej zaskakujących duetów polskich projektant�
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Runway x Streetwear, czyli moda dostępna dla wszystkich w Galerii Klif!Kategoria: Moda, LIFESTYLESprytne łączenie streetwearowej nonszalancji z wysokiej jakości,
Data publikacji: 2020-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaką porą roku jest Twoja uroda i jak wykorzystać to podczas zakupów?Kategoria: Moda, LIFESTYLEWiosna, lato, jesień, zima – to pory roku, które… odmienią
Przedstawiamy krótką relację z imprezy River Island, która odbyła się 22 maja w Plażowej.River Island x Jemerced ? impreza w PlażowejPrzedstawiamy krótką relację z imprezy River Island, która odbyła się 22 maja w Plażow
Data publikacji: 2018-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Force is Female – Siła to kobietaKategoria: Moda, LIFESTYLENike prezentuje nowe damskie modele Air Force 1.Marka Nike prezentuje nowe kobiece modele Air For
Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łódź Fashion Industry Days w SukcesjiKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzemysł włókienniczy. To jemu Łódź zawdzięcza swój niespotykany na skalę europejską roz
Vissavi – z klasą i w umiarkowanej cenieNiezależnie od tego co robimy i gdzie właśnie jesteśmy, powinnyśmy pamiętać, że jak nas widzą, tak nas oceniają. To, w jaki sposób się ubieramy, mówi o nas, zanim my same zd�
Data publikacji: 2018-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubiony kolor millenialsów w biżuterii Ditty ZimmermannKategoria: Moda, LIFESTYLEInfluencerzy z pokolenia Y kochają róż. Kolor ten pojawia się w stylizacjach
Informacja prasowa, styczeń 2015SPORTSWEAR – czyli sportowa linia Pierre Cardin AW14/15Wszechstronność i uniwersalność ? to kluczowe słowa, którymi kierowała się marka Pierre Cardin tworząc linię Sportswear. Zosta�
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we