(O)lśnij!Srebrne stylizacje na karnawałW okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę w klubie lub wystawny bal. Zobacz, jak nosić metalik i ce
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n
Data publikacji: 2014-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA LEVI’S®Kategoria: Moda, LIFESTYLEWielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia – czas kiedy obdarowujemy bliskich preze
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA MARKA PREMIUM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie �
Data publikacji: 2018-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: H&M nowym najemcą w Pasażach TescoKategoria: Moda, LIFESTYLE.W ostatnim kwartale 2017 roku do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych fir
Data publikacji: 2015-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orient express z modelkami HexelineKategoria: Moda, LIFESTYLENiezwykły pokaz mody marki Hexeline, wzorowany na paryskim pokazie Louis Vuitton, zorganizowanym na dwo
Data publikacji: 2016-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WITTCHEN W LIDLU W NOWEJ ODSŁONIEKategoria: Moda, LIFESTYLETo już dziewiąta odsłona współpracy firmy Lidl Polska z marką Wittchen. Od 3 grudnia we wszystkich
Data publikacji: 2020-12-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W co się ubrać na Wigilię i Sylwestra? Postaw na wygodę z nutą elegancji!Kategoria: Moda, LIFESTYLEWigilia, rozpoczynająca święta Bożego Narodzenia, jak i S
Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Ag
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW ? FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One ? to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show ? pokazu, który we