Data publikacji: 2017-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na deszczowe dni – jesienne must have!Kategoria: Moda, LIFESTYLEKiedy jesienna aura nie rozpieszcza słońcem, a daje się we znaki rzęsistymi opadami deszcz
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Data publikacji: 2014-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wesele ludzi ze smakiem – relacja z wydarzeniaKategoria: Moda, LIFESTYLEPokaz mody ślubnej i wieczorowej z udziałem aktualnej Miss Podlasia Justyny Galas, po
Data publikacji: 2016-03-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Witryny w wiosennej odsłonieKategoria: Moda, LIFESTYLEIntensywne kolory i egzotyka zawitały do włoskiego salonu Sono Idoni. Za projekt witryny kolekcji wiosna-lat
Data publikacji: 2018-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja świąteczna MARAL TRENDYKategoria: Moda, LIFESTYLEMaral Trendy znowu zachwyca. Tym razem prezentuje kolekcję – Christmas Time.Maral Trendy znowu zachw
Data publikacji: 2014-08-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocka marka Victorio na targach modyKategoria: Moda, LIFESTYLE3,5 tysiąca wystawców z całego świata: producentów, importerów i dystrybutorów odzieży,
Warszawa, 13.11.2014Informacja prasowa Ponadczasowa Luisa Spagnoli w Galerii Mokotów Kolejna topowa włoska marka otworzyła swój butik w Galerii Mokotów. Nic w tym dziwnego, że trendy w mediolańskich wybiegów wychodzą naprze
Data publikacji: 2014-11-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowa rewia mody na MadroKategoria: Moda, LIFESTYLEPrognoza pogody nie budzi wątpliwości, że jesień przyszła do nas na stałe. Na bazarze przy Madro jest już
Data publikacji: 2017-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powrót legendy – jesień z marką Dr MartensKategoria: Moda, LIFESTYLEDr Martens od zawsze przełamuje schematy, prowokuje, podkreśla indywidualizm i pozwala wyr
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n