Data publikacji: 2018-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAJGORĘTSZE JESIENNE TRENDY OBUWNICZEKategoria: Moda, LIFESTYLETej jesieni gwarantujemy- nie przejdziesz niezauważona! To właśnie buty stanowić najmocniejszy ak
Jesień w stylu rockowego glamuW tym czasie liczą się tylko buty. Do nich dobieramy kreację, bo szykowne botki lub kozaki zmienią nawet zwykły casualowy strój w wyjątkową stylizację. Projektanci obuwia twierdzą, że buty s�
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oznaczenia obuwia – czy wiesz co kupujesz?Kategoria: Moda, LIFESTYLEKupując nową parę obuwia sprawdź, czy posiada ono etykietęz informacją, z czego zosta
Data publikacji: 2018-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokaz charytatywny „Zima mroźna nam nie groźna”Kategoria: Moda, LIFESTYLEKolejny raz gwiazdy znane z pierwszych stron gazet wystąpiły w charytatywnym pokazie
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maffashion, Jemerced i Make Life Easier rządzą internetemKategoria: Moda, LIFESTYLEBlogosfera coraz częściej pojawia się w mediach. Codziennie w okresie od 1 kw
Data publikacji: 2018-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magia prawdziwej wełny – WE ARE KNITTERSKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy na dworze temperatura spada poniżej zera zaczynamy poszukiwać odzieży, która nas ogr
Data publikacji: 2013-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spektakularna suknia Carlo Rossi z tysięcy płatków różKategoria: Moda, LIFESTYLESuknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków czerwonych róż okazała się najbar
Materiały prasowe, 30.01.2015 r.Pierwsze oznaki wiosny w salonach OCHNIK!Lookbook wiosna-lato 2015Najnowsza kolekcja OCHNIK to trzy oryginalne linie ? Simply, Blog Spot, Waikiki ? które składają się na energetyzujące połącze
Materiały prasowe, 01.02.2019 r.Kolekcja inspirowana kolorem!OCHNIK wiosna-lato 2019Najnowsza kolekcja OCHNIK to dwie niezwykle barwne, klimatycznie skontrastowane linie, obejmujące nie tylko modną odzież i okrycia wierzchnie, a
Informacja prasowaŁódź, 23 stycznia 2019Kult brandowanej gumy – majtki to lifestyleKiedy w 1992 roku w reklamie Calvina Kleina pojawiła się półnaga, siedemnastoletnia Kate Moss i Mark Wahlberg o ciele greckiego boga, świat