Data publikacji: 2019-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Warszawie z unikalną strefą POP-UPKategoria: Moda, LIFESTYLEWarszawski Klif stawia kolejny krok w stronę wyjątkowego Customer Experience, wzbogaca
Informacja prasowa Warszawa, 11 sierpnia 2015 Pochwała kobiecościLookbook – kolekcja jesień – zima 2015 marki Dalia Każda kobieta jest inna i każdą
Data publikacji: 2016-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gatty sposób na kobiecośćKategoria: Moda, LIFESTYLEZ początkiem roku Gatta kusi nowościami z ekskluzywnej linii Gatta Intimate by Annebra. To niezwykle kobieca,
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�
Wakacje z dziećmi to wyzwanie samo w sobie. Nieważne, ile razy już to przerabialiśmy – coś zawsze może zaskoczyć. Jedyny sposób na zminimalizowanie ryzyka, że przykre niespodzianki zepsują nam wspólny wyjazd, to dobrze prz
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Śliwka Nałęczowska partnerem pokazu kolekcji Lidii KalityKategoria: Moda, LIFESTYLEŚliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenione
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
Data publikacji: 2014-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak odpowiednio dobrać bieliznę do letniej stylizacjiKategoria: Moda, LIFESTYLEGdy za oknem coraz cieplej, zmieniamy styl ubierania; wybieramy zwiewne, niezobowią
Warszawa, dn. 28 lutego 2019 r.Mercure Fashion oraz Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru – inspirujące partnerstwo i nowa odsłona unikatowego konceptu hotelowej marki MercureOdbywające się od 2016 roku
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWA MARKA PREMIUM W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLELidl od lat stawia na rozwój swojej oferty modowej dla kobiet i mężczyzn. Jej udział w całym asortymencie �