Data publikacji: 2016-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DOBRE PIERWSZE WRAŻENIE – MODA BIZESOWA W LIDLUKategoria: Moda, LIFESTYLEBiznesowa etykieta w dzisiejszych czasach obowiązuje coraz więcej osób. Spotkania na w
Data publikacji: 2017-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Targi Mody Niezależnej ponownie w Porcie ŁódźKategoria: Moda, LIFESTYLETargi Mody Niezależnej ponownie w Porcie Łódź.Najwyższa jakość, oryginalny styl,
Data publikacji: 2018-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciepła wełna na zimne dniKategoria: Moda, LIFESTYLETemperatury za oknem spadają, mróz zaczyna powoli szczypać, a Ty wychodząc z domu marzysz tylko o tym, żeby
Data publikacji: 2019-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trend na lata – skuteczna i stylowa ochrona przed słońcemKategoria: Moda, LIFESTYLERosnące oczekiwania konsumentów względem branży modowej sprawiają, że wa
Data publikacji: 2019-12-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Za nami wieczór lokalnych wrażeń w Mercure Kraków Stare MiastoKategoria: Moda, LIFESTYLEW hotelu Mercure Kraków Stare Miasto odbyła się pierwsza odsłona Loca
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RIDER – Twój następny krok!Kategoria: Moda, LIFESTYLENowa kolekcja obuwia letniego RIDER to prawdziwa gratka dla tych, którzy w modzie cenią miejski luz, a dod
Never Ever– modny powiew świeżości„Moda przemija, ale styl jest wieczny” – te słowa Yves Saint Laurent zdają się przyświecać założycielkom Never Ever. Zamiast ślepo podążać za zmiennymi trendami,
Data publikacji: 2018-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Super Środa we Wrocław Fashion OutletKategoria: Moda, LIFESTYLEJak zrobić zakupy bez konieczności przepłacania? Wrocław Fashion Outlet ma na to rozwiązanie. N
Data publikacji: 2016-03-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Venis – jak dobrze być kobietą!Kategoria: Moda, LIFESTYLEUniwersalizm. To słowo-klucz, które idealnie odzwierciedla ideę najnowszej kolekcji marki Venis i ma
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n