Informacja prasowaWarszawa, 24 lipca 2018 r.Co jakiś czas najwięksi światowi projektanci powołując się na markę PANTONE, ogłaszają kolory, które stanowić będą absolutny hit danego sezonu. I tak co kilka miesięcy czytamy
Informacja prasowaWarszawa, 2 stycznia 2017Podkreśl szyję i nogi z GattąW tym sezonie kładziemy nacisk na wyeksponowanie szyi i nóg. Są to jedne z najbardziej kobiecych elementów ciała, które działają na wyobraźnię. Dob
Data publikacji: 2017-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZOSTAŃ REPORTERKĄ REMINGTONKategoria: Moda, LIFESTYLEMarka Remington jest partnerem zbliżającego się wielkimi krokami pokazu najnowszej kolekcji Mariusza Przyby
Data publikacji: 2017-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pięć rzeczy, które musisz mieć w swojej garderobie tej jesieniKategoria: Moda, LIFESTYLEJak spadające kolorowe liście oznaczają jesień, tak nowy sezon to dla
Data publikacji: 2016-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pięć sposobów na tańsze zakupy po wyprzedażachKategoria: Moda, LIFESTYLEWyprzedaże to ulubiony czas nie tylko pasjonatów mody, ale też osób, które po prost
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayKategoria: Moda, LIFESTYLELily Summer – poznaj najnowszą kolekcję Vanilla night&dayMarka
Data publikacji: 2014-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PROPOZYCJE DLA PANÓW OD BOUTIQUELAMODE.COMKategoria: Moda, LIFESTYLEPrzygotowaliśmy zestawienie najmodniejszych propozycji dla panów. Warto wiedzieć czego nie po
Data publikacji: 2017-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Noworoczne zmiany z TK MaxxKategoria: Moda, LIFESTYLEDo sklepów TK Maxx trafiła właśnie wielka dostawa produktów sportowych.Do sklepów TK Maxx trafiła wła�
Data publikacji: 2014-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wysiłek się opłacił – stypendia i płatne staże przyznaneKategoria: Moda, LIFESTYLEPonadprzeciętne wyniki w nauce, uczestnictwo w olimpiadach, ukończone kur
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że